תרבות ופנאי - חדשות חיפה והקריות https://krayot.com/חדשות/תרבות-פנאי-וחיי-לילה עדכוני חדשות חיפה, הקריות, נשר והצפון Wed, 24 Apr 2024 09:51:52 +0000 he-IL hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.2.2 פסטיבל אביב בקרית אתא https://krayot.com/archives/61062 Wed, 24 Apr 2024 09:51:49 +0000 https://krayot.com/?p=61062 היום (רביעי) החל פסטיבל האביב בקריית אתא בפארק הספורט עם פעילויות לכל המשפחה עיריית קרית…

The post פסטיבל אביב בקרית אתא appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
היום (רביעי) החל פסטיבל האביב בקריית אתא בפארק הספורט עם פעילויות לכל המשפחה

עיריית קרית אתא מקיימת במהלך חול המועד פסח פעילות הפוגתית מהנה לילדים. הפסטיבל יתקיים בין השעות 10:00-17:00 בפארק הספורט והוא יכלול שלל מתנפחים ענקיים, מתקנים אתגריים, הפעלות, סדנאות יצירה מקוריות, מתחמי פעילות, דוכנים ושלל אטרקציות. הכניסה חופשית.

The post פסטיבל אביב בקרית אתא appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
חודש מאי בחוצות המפרץ אאוטלט: בכל שישי הופעה של זמרים מהקריות https://krayot.com/archives/60989 Sun, 21 Apr 2024 16:14:19 +0000 https://krayot.com/?p=60989 חוצות המפרץ אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר וחברת אשטרום, יערוך במהלך ימי שישי בחודש מאי (בין…

The post חודש מאי בחוצות המפרץ אאוטלט: בכל שישי הופעה של זמרים מהקריות appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
חוצות המפרץ אאוטלט, מקבוצת קניוני עופר וחברת אשטרום, יערוך במהלך ימי שישי בחודש מאי (בין השעות 12:30-10:30) את אירועי "שישי לייב", הכוללים הופעות של זמרים מאזור הקריות, שישירו בעברית ובלועזית גרסאות לשירי הקלאסיקה של כל הזמנים. בכל ההופעות ניתן יהיה לרכוש בירה ב-5 שקלים בלבד.

אבי וקרן וייצמן. "שישי לייב" בחוצות המפרץ אאוטלט | צילום: יח"צ

אלה ההופעות: ב-3.5 – שרים עם מורדי; ב-10.5 – חוגגים עם אבי וקרן וייצמן; ב-17.5 – ישראלי ים תיכוני עם קובי אטיאס; ב-24.5 – בוקר יווני עם מורדי שיטרית  וב-31.5 –חוגגים עם אבי וקרן וייצמן. ההופעות פתוחות לקהל הרחב והן ללא תשלום.

The post חודש מאי בחוצות המפרץ אאוטלט: בכל שישי הופעה של זמרים מהקריות appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
רוצים לפגוש את מפקד חיל הים לשעבר? אליעזר (צ'ייני) מרום מגיע ל"בוקר אישי" בגרנד קניון https://krayot.com/archives/60881 Wed, 17 Apr 2024 11:26:21 +0000 https://krayot.com/?p=60881 רוצים להיפגש בחיפה עם האלוף במילואים אליעזר (צ'ייני) מרום לשעבר מפקד חיל הים * צ'ייני…

The post רוצים לפגוש את מפקד חיל הים לשעבר? אליעזר (צ'ייני) מרום מגיע ל"בוקר אישי" בגרנד קניון appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
רוצים להיפגש בחיפה עם האלוף במילואים אליעזר (צ'ייני) מרום לשעבר מפקד חיל הים * צ'ייני בהרצאה מרתקת בנושא יחסי הכוחות במזרח התיכון והקרנת הסרט "הכפיל" בכיכובו של ראיין גוסלינג

"בוקר אישי עם האלוף במילואים אליעזר מרום (צ'ייני)" ייערך ביום רביעי ה 1.5.24 בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר.

במסגרת המפגש יערוך אליעזר מרום, לשעבר מפקד חיל הים, הרצאה מרתקת על יחסי הכוחות במזרח התיכון והוא משרטט את תמונת המצב העדכנית בנושאי אסטרטגיה ובטחון ובדגש על המערכת מול איראן.

בהרצאה של צ'ייני ניתן לשמוע ניתוח על המזרח התיכון, כולל סדר גיאופוליטי ובטחוני חדש. איך תפיסת הבטחון השתנתה בזירה לפני ה 7 באוקטובר בדגש על מדיניות הכלה של "שקט יענה בשקט", במה תרם המשבר החברתי ותרומתו להבנת המשבר כהזדמנות לפעולה מצד האויב. כמו כן ידבר על משבר החטופים, כיצד נחתור לפתרון המצב, המעורבות של ארצות הברית ולמה שינתה את דעותיה. היום שאחרי המלחמה – לאן הולכים מכאן כיצד תראה הזירה בעזה ובצפון.

הכפיל

לאחר ההרצאה יוקרן הסרט "הכפיל " סיפרו של כפיל פעלולן ותיק, שעוזב את העסק להתמקד בבריאותו הנפשית והפיזית , מוצא את עצמו חוזר אל עסקי השעשועים כאשר הכוכב בינלאומי בסרט אולפנים ענק בבימויו של האקסית , גו'די מורנו, נעלם מסט הצילומים , כשמפיקת הסרט עושה הכל כדי לשמור את היעלמותו של הכוכב טום ריידר בסוד מהאולפן ומהתקשורת, קולט מחליף את הכוכב הנעדר בפעלולים נועזים ומסוכנים תוך ניסיון (בהצלחה מוגבלת) להקסים את דרכו חזרה אל ליבה של ג'ודי. אבל ככל שהמסתורין סביב העלמות הכוכב הנעדר גדל – קולט מוצא את עצמו נשאב למזימה מרושעת שעתידה לדחוף אותו לקצה תהום מסוכנת יותר מכל פעלו. הסרט בכיכובם של ראיין גוסלינג ואמילי בלאנט.

המפגש ייערך במתחם בית הקולנוע HOT CINEMA בקניון והוא כולל גם הרצאה +סרט + קפה ומאפה.

עלות כניסת יחיד לבוקר אישי: 45₪ בלבד
בלו"ז: 09:30 – התכנסות, 10:00-10:45 הרצאתו של אליעזר מרום; 10:45 הקרנת הסרט "הכפיל".

לרכישת כרטיסים

The post רוצים לפגוש את מפקד חיל הים לשעבר? אליעזר (צ'ייני) מרום מגיע ל"בוקר אישי" בגרנד קניון appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
ברקע המלחמה: נקבע המועד למצעד הגאווה בחיפה https://krayot.com/archives/60706 Thu, 11 Apr 2024 10:56:02 +0000 https://krayot.com/?p=60706 בניגוד לשנה שעברה שבה התקיים המצעד ביום חמישי בערב, השנה האירוע ייערך בשעות הצהריים מצעד…

The post ברקע המלחמה: נקבע המועד למצעד הגאווה בחיפה appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
בניגוד לשנה שעברה שבה התקיים המצעד ביום חמישי בערב, השנה האירוע ייערך בשעות הצהריים

מצעד הגאווה החיפאי יתקיים ביום שישי, 21 ביוני, בשעות הצהריים – כך נקבע בישיבה שנערכה ביום שלישי בבית הקהילות לגאווה וסובלנות.

עיתונאי כלבו, בועז כהן, דיווח כי בישיבה הובטח לקהילה הלהט"בית כי ייערכו פגישות נוספות במתכונת של שולחנות עגולים, ובהם ישתתפו הגורמים המקצועיים בעירייה כדי לדון בהיבטים הנוספים של חודש הגאווה ומצעד הגאווה.

בין הנושאים שיידונו הם אופי המצעד והשתתפות של אמנים בעצרת המרכזית לנוכח המלחמה וטבח 7 באוקטובר.

עוד צויין כי המצעד יתקיים על פי הנחיות פיקוד העורף.

The post ברקע המלחמה: נקבע המועד למצעד הגאווה בחיפה appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
בית מלון בהשראת יורודיסני יוקם בקרית מוצקין https://krayot.com/archives/60634 Tue, 09 Apr 2024 17:53:07 +0000 https://krayot.com/?p=60634 המלון, שייקרא "פארק עדן", יוקם בצמוד לחי-פארק ולהיכל התיאטרון וימנה כ-120 חדרים. בכל חדר תהיה…

The post בית מלון בהשראת יורודיסני יוקם בקרית מוצקין appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
המלון, שייקרא "פארק עדן", יוקם בצמוד לחי-פארק ולהיכל התיאטרון וימנה כ-120 חדרים. בכל חדר תהיה דמות של דיסני ובלובי ובמסדרונות יהיו הולוגרמות תואמות. הוא יוקם על ידי "ממש מלונות" מקבוצת שתית בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים

ממש מלונות מקבוצת שתית זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) להקמת בית מלון ראשון בקרית מוצקין, שיכלול כ-120 חדרים בשטח של 3.5 דונם בתמורה ל- 4.5 מיליון שקלים. החברה מתכוונת להשקיע בפרויקט עוד כ-50 מיליון שקלים. בית המלון, שיוקם בצמוד לחי-פארק ולהיכל התיאטרון, יהיה בקונספט ייחודי המותאם למשפחות בסגנון יורודיסני.

שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "בית המלון ייצר חוויה אחרת למשפחות. אנחנו מתכוונים לעשות שיתוף פעולה עם התיאטרון ולהביא הצגות מיוחדות המותאמות לילדים. אנחנו אוהבים לעשות דברים חלוציים, כמו מלון קדם שפתחנו בטירת הכרמל, שהוא מלון בריאות וספא. היו בשעתו מי שהרימו גבה, והיום הוא אחד המלונות המצליחים בארץ".

עוד אמר שטרית: "נייצר ערך מוסף גם בתחום הכנסים. כיום, אין בית מלון באזור שיכול לארח כנסים ואירועים ואנחנו מתכוונים להציע את כל הפסיליטיז לעסקים. במלון ייבנו גם בריכה וספא הן להורים בסופי השבוע והן לאנשי עסקים שיתארחו באמצע השבוע. המלון יעוצב בהשראת יורודיסני, בכל חדר תהיה דמות של דיסני, ובלובי ובמסדרונות יהיו הולוגרמות תואמות, ממש ממלכה לילדים ולמשפחות.

"אנחנו ממשיכים את המפעל הציוני של בניית הארץ, מהצפון ועד הדרום, כחלק מהתחדשות וראייה לעתיד טוב יותר. דווקא בימי מלחמה הכי חשוב זה לייצר דברים חדשים, שמחה ותקווה לעתיד. הילדים הם העתיד שלנו, ואני מתכוון לבנות מלון שיהיה גן עדן עבורם ולקרוא למקום 'פארק עדן'".

The post בית מלון בהשראת יורודיסני יוקם בקרית מוצקין appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
שישי בהיכל התיאטרון במוצקין: "אהבה היא שיר לשניים" עם המאסטרו גיל שוחט https://krayot.com/archives/60557 Mon, 08 Apr 2024 11:20:08 +0000 https://krayot.com/?p=60557 זמרת האופרה הווירטואוזית קסניה גלונטי תחבור לטנור הידוע נמרוד גרינבוים עם ביצועים מרהיבים של דואטים…

The post שישי בהיכל התיאטרון במוצקין: "אהבה היא שיר לשניים" עם המאסטרו גיל שוחט appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
זמרת האופרה הווירטואוזית קסניה גלונטי תחבור לטנור הידוע נמרוד גרינבוים עם ביצועים מרהיבים של דואטים ידועים ואהובים במופע המשלב את הקלאסיקה של הפופ עם המוזיקה הישראלית והמוזיקה הקלאסית

"אהבה היא שיר לשניים" – זה שם המופע שיתקיים ביום שישי הקרוב (12 באפריל) בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין במסגרת הסדרה "התרגשות קלאסית" עם גיל שוחט לעונת 2023/24.

במופע ינוגנו הקונצ'רטו הכפול לשני כינורות מאת באך, הקונצ'רטו הכפול לכינור ולצ'לו מאת ברהמס וקונצ'רטו לפסנתר בארבע ידיים מאת גיל שוחט. על הבמה יופיעו זמרת האופרה הווירטואוזית קסניה גלונטי והטנור הידוע נמרוד גרינבוים עם ביצועים מרהיבים של דואטים ידועים ואהובים.

עוד ינגנו במופע: יובל אדמוני – פסנתר, תמי קאנאזאווה – פסנתר, ניתאי צורי – כינור, גריגורי ינובסקי – צ'לו, ריטה שטרייכמן – כינור ותזמורת סימפונט רעננה. מנהל אמנותי, מנצח, מנגן ומנחה – גיל שוחט.

סדרת "התרגשות קלאסית" עם המאסטרו גיל שוחט בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין הפכה לשם דבר במדינה כולה. אין עוד סדרה מוזיקאלית בקנה מידה דומה, המתרחשת בשישי בערב, עם מיטב האמנים, הזמרים, היוצרים, המקהלות והתזמורות, המשלבת בין הקלאסיקה של הפופ, המוזיקה הישראלית והמוזיקה הקלאסית, וכן מחול, תיאטרון ובידור – והכל באווירה המיוחדת שמשרה המאסטרו.

הווייתה של אומנות המוזיקה איננה מתמצה רק ביופי וברושם שלה, אלא עוסקת גם בהתעלות הנפש ובהעצמה אישית וקולקטיבית. לאורך ההיסטוריה העולמית, עמדה המוזיקה והיצירה כמזור, מקור השראה, ובעיקר מחולל אנרגיה וכוח, עד העצמה וגדילה.

התעלות ואיכות – זהו המסר של העונה החדשה של גיל שוחט בהיכל התיאטרון בקרית מוצקין; מסר של תקווה, של תרבות ויצירה ושל משמעות מחודשת להווייתנו. כל ההפקות והמחוות הן מקוריות, ייחודיות וייעודיות לקהל הסדרה היוקרתית הנוכחית.

"אהבה היא שיר לשניים", היכל התיאטרון קרית מוצקין, יום שישי, 12 באפריל 2024, פתיחת דלתות: 21:30 פרטים נוספים וכרטיסים בקישור

The post שישי בהיכל התיאטרון במוצקין: "אהבה היא שיר לשניים" עם המאסטרו גיל שוחט appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
ללא במות בידור וזיקוקים: תקציב אירועי יום העצמאות בחיפה – 3 מיליון שקלים https://krayot.com/archives/60525 Sun, 07 Apr 2024 20:20:46 +0000 https://krayot.com/?p=60525 בעקבות מלחמת חרבות ברזל והמצב הרעוע במדינה: חגיגות יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל צפויות להתקיים…

The post ללא במות בידור וזיקוקים: תקציב אירועי יום העצמאות בחיפה – 3 מיליון שקלים appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
בעקבות מלחמת חרבות ברזל והמצב הרעוע במדינה: חגיגות יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל צפויות להתקיים בחיפה, בקרית חיים ובקרית שמואל, ללא במות בידור ומופעי זיקוקים.

ברדיו חיפה דווח כי היום פרסמה אתו"ס, החברה לאומנות תרבות וספורט, קול קורא לערב יום עצמאות וליום העצמאות, למציאת ספקים שונים, למתקני מתנפחים לילדים, עמדות קעקועים וצמות, מפעילי משחקי מים, אמני קרקס ועמדות הפעלה לילדים, קיר צילום דמויות, ג'גלינג ועוד. 

"בשונה משנים קודמות, השנה תינתן עדיפות לספקים חיפאים", אומר יוסי שלום, סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון אתו"ס, "להבדיל משנים קודמות שעבדו עם חברות גדולות וספקים מבחוץ, מהשנה תהיה עדיפות לחיפאים בכל האירועים שלנו".

The post ללא במות בידור וזיקוקים: תקציב אירועי יום העצמאות בחיפה – 3 מיליון שקלים appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
שבעה באוקטובר: תערוכה חדשה באודיטוריום חיפה https://krayot.com/archives/60226 Tue, 26 Mar 2024 15:52:31 +0000 https://krayot.com/?p=60226 בתערוכה יוצגו ציורים, מיצגים, יצירות אמנות, שירים ועבודות אסמבלאז' של האמן, הסופר והמשורר אייל מויאל…

The post שבעה באוקטובר: תערוכה חדשה באודיטוריום חיפה appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
בתערוכה יוצגו ציורים, מיצגים, יצירות אמנות, שירים ועבודות אסמבלאז' של האמן, הסופר והמשורר אייל מויאל

ביום ראשון הקרוב, 31 בחודש, תיפתח באודיטוריום חיפה תערוכת יחיד של האומן, הסופר והמשורר, אייל מויאל – "שבעה באוקטובר".

אירוע פתיחת התערוכה, יתקיים במעמד ראש העירייה הנבחר, יונה יהב, בשעה 19:30 באולם רפפורט. בתערוכה, אותה אוצר האמן, אריה רובינוביץ, יוצגו ציורים, מיצגים, יצירות אמנות, שירים, עבודות אסמבלאז' ועוד. 

שבעה באוקטובר. תערוכה באודיטוריום חיפה | צילומים: רונית מויאל

יוצר התערוכה, אייל מויאל: "התערוכה סוקרת את אירועי 7 באוקטובר באופן ויזואלי ומבדלת בין הזירות השונות – האירועים בקיבוצים, פסטיבל "נובה", החטופים ועוד. התערוכה יוצרת גירוי ויזואלי וחושי של הצופה באמצעות מיצגים, יצירות אמנות ושירים, באופן שיגרום לו לחוש את האירועים ולעבור חוויה מיטלטלת. ברצוני להודות לעיריית חיפה, שנרתמה לסייע לי להציג את התערוכה".

The post שבעה באוקטובר: תערוכה חדשה באודיטוריום חיפה appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
חמישי בחיפה: אלפים צפויים לחגוג בנשף הפורים הגדול במרכז הקונגרסים https://krayot.com/archives/60067 Tue, 19 Mar 2024 17:55:00 +0000 https://krayot.com/?p=60067 "ליין מסיבות החברים BKK, הוא חוג מסיבות אקסקלוסיבי שנולד מצורך מייידי להציל את חיי הלילה…

The post חמישי בחיפה: אלפים צפויים לחגוג בנשף הפורים הגדול במרכז הקונגרסים appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
"ליין מסיבות החברים BKK, הוא חוג מסיבות אקסקלוסיבי שנולד מצורך מייידי להציל את חיי הלילה בחיפה והצפון – אף אחד לא יגרום לנו להפסיק לרקוד, ואף אחד לא ייקח לנו את פורים", אומר עידן "צצי" צדוק, ממפיקי המסיבה שחזר לאחרונה מחמישה חודשי מילואים בגבול הצפון

קבוצה של אנשים טובים שנפגשו בדרך לאחר הרבה שנים של הפסקה מחיי הלילה בצפון שבמשך שנים הפיקו לכם את המסיבות הכי טובות בחיפה ובעמק, בקיבוץ ובעיר, גידלו את הדי ג'יים הכי גדולים שבסוף ניגנו לכם בכל האירועים והיום לאחר שנה של שקט (וחלקם קצת יותר) הם חוזרים ומפיקים נשף פורים ענק במרכז הקונגרסים לגילאי 27+, ביום חמישי הקרוב (21.3.24) – לכל הפרטים והזמנת כרטיסים.

"הכל התחיל ביום הראשון של המלחמה כשהוקפצתי ובמסגרת תפקידי יצא לי לעבור בין עשרות אלפי חיילים באין ספור בסיסים בצפון וכל מי שהכיר אותי בא עם בקשה אחת 'צצי כשנחזור תעשה לנו את המסיבה הכי טובה שאפשר'", מספר עידן 'צצי' צדוק מקרית ביאליק, איש חיי לילה ותיק שחזר לאחרונה מחמישה חודשי מילואים בגבול הצפון.

"התשובה שלי הייתה "רק תחזרו לשלום" והנהג שלא הכיר אותי מהמסיבות עד אז שאל "צצי מה לך ולמסיבות?" לך תסביר לו שפעם כל שבוע הייתי מוציא אלפי בליינים לחגוג ולפני כשנה החלטתי לעצור, אך פתאום במלחמה הבנתי שהבטחות צריך לקיים".

"אף אחד לא ייקח לנו את פורים". עידן "צצי" צדוק במילואים

"אורן פריבאי, התקשר אליי לפני חודש וקצת ואמרתי לו "אורן, הבטחות צריך לקיים ואני רוצה לעשות את המסיבה הכי מיוחדת שעשיתי" ואורן כמובן אישר זאת מייד ויצאנו לדרך. תוך יומיים יצרתי גם קשר עם כל חיילת, חייל, לוחמת ולוחם שפגשתי מאז השביעי באוקטובר ושלחתי לו כרטיס בכניסה במתנה על חשבון ההפקה".

"המסיבה הזו היא אמנם עוד לא מסיבת הניצחון שלנו אבל היא הניצחון שלנו בכך שאף אחד לא יגרום לנו להפסיק לרקוד, ואף אחד לא ייקח לנו את פורים. אז כן לא תכננתי לחזור לחיי הלילה ובטח שלא עכשיו אבל כשחבר תופס אותך שניה לפני שהוא עולה לקו ושואל מתי המסיבה הבאה שלנו, הוא יכול להוציא ממך הכל ובטח כשמדובר במאות חברים וחברות".

BKK 2024 פורים כשחלומות הילדות מתעוררים לחיים

אז מה בתוכנית? הלוקיישן הכי מטורף בצפון – אולם הקונגרסים 2 רחבות מטורפת, אירוע מטורף לאלפי אנשים.

רחבת רטרו – 80, 90 , רוק, ישראלי ועוד: DJ ERAN PERRY B2B DJ EYAL LEVY.

רחבה מרכזית – מיינסטרים היפ הופ , טכנו וטראנס: DOR MELODY – בשילוב מופע כינור של Vera Margolin, DJ Joezi – בסט טכנו חגיגי, DJ YAHEL – באפטר טראנס מטורף, Ackerman B2B Sagi Benita (Boidem+) ו-Omri Silver – בסט מטורף.

במהלך הנשף תתקיים תחרות תחפושות נושאת פרסים – שבמקום הראש יזכה בטיסה זוגית ליוון. קוד לבוש: תחפושות חובה! הכניסה מגיל מינימלי של 27+.

בהפקה מציינים כי האירוע מאושר ע״י כל גורמי הביטחון ופועל באישורם – לפרטים נוספים.

The post חמישי בחיפה: אלפים צפויים לחגוג בנשף הפורים הגדול במרכז הקונגרסים appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
פורים אקולוגי יערך בחוצות המפרץ https://krayot.com/archives/60718 Wed, 13 Mar 2024 10:55:00 +0000 https://krayot.com/?p=60718 מתחם חוצות המפרץ OUTLET, יערוך בחופשת חג הפורים, ביום ראשון ושני ה 24.03.24-25.03.24 "פורים אקולוגי"…

The post פורים אקולוגי יערך בחוצות המפרץ appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>
מתחם חוצות המפרץ OUTLET, יערוך בחופשת חג הפורים, ביום ראשון ושני ה 24.03.24-25.03.24 "פורים אקולוגי" שיתקיים בשיתוף פעולה עם "ראש הברוש", במטרה לשמור על כדור הארץ והסביבה. הפעילות הינה אקולוגית, חינוכית וחוויתית, המיועדת לכל המשפחה.

הפעילות תיערך לקהל הרחב, ללא תשלום, בין השעות 11:00-18:00, והיא כוללת סדנא להכנת מסיכות ופינות יצירה אקולוגיות ברוח החג.

בנוסף, יוצבו עמדות של מתנפחים ופינת ציור – גם ללא עלות.

The post פורים אקולוגי יערך בחוצות המפרץ appeared first on חדשות חיפה והקריות.

]]>