Site logo
תיאור

קבוצת גשם החזקות הוקמה על ידי יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, יזמים בעלי ניסיון רב בניהול עסקאות נדל"ן למגורים, מסחר ומשרדים. הקבוצה עוסקת בייזום נדל"ן ומנהלת כיום אלפי יחידות דיור בשלבים שונים של יזמות, תכנון וביצוע ברחבי הארץ, כולל מבני מסחר ומשרדים.

גשם מתמחה ביזמות נדל"ן למגורים בשוק החופשי, פינוי-בינוי והתחדשות עירונית, מחיר למשתכן ודיור ציבורי. החברה מעסיקה צוות מובחר של אנשי מקצוע בתחומי פיתוח עסקי, שיווק, אדריכלות, תכנון וביצוע, כספים ושירות לקוחות, ומשתפת פעולה עם קבלני ביצוע מסוג ג5 בעלי יכולות מוכחות, לאחר בדיקות מעמיקות. כל שלבי הביצוע מנוהלים על ידי החברה בפיקוח מקצועי הדוק, השומר על איכות הביצוע ועמידה בלוחות הזמנים.

העקרונות של גשם בבחירת אנשי מקצוע מעולים, קשרים עם הבנקים המובילים וחברות הביטוח וניהול קפדני, משרתים את חזון הקבוצה להעניק יחס אישי ומיוחד לכל לקוח, תוך שקיפות מלאה ותקשורת רציפה לאורך כל הדרך. עדות לכך הם מגוון לקוחותינו ברחבי הארץ, במגורים, מסחר ומשרדים.

יתרון הקבוצה נובע מהמעטפת הכוללת In House המוענקת לכל פרויקט מרגע כניסתו לשערי החברה, בליווי ופיקוח צמוד משלב התכנון, דרך הביצוע ועד לעיצוב. הערכים המובילים את החברה הם דיוק ומקצוענות, הקפדה על איכות הגמר, עמידה חסרת פשרות בלוחות הזמנים וחווית הלקוח. גשם מעניקה ללקוחותיה חוויה המבוססת על תקשורת אישית יעילה ואווירה משפחתית. אנו מאמינים כי יסודותיה האיתנים של חברתנו הם ההון האנושי ורוח היוזמה המקומית, תוך שאיפה מתמדת לבנות את הארץ במהירות וביעילות, בהתאם לחזונם של האבות המייסדים.

הפרויקטים הנוכחיים בביצוע כוללים את פרויקט AXIS בחולון, מגדלי החמש בחדרה, נחלת חן בתל אביב, ארנונה הילס בירושלים, טורקיז בג'אסר א-זרקא, עתלית בוטיק ומוריה בוטיק בעתלית, מגדלי הנשיא בנהריה, נוף בראשית בדימונה, אונו סנטר באור יהודה, אבשלום בוטיק חיפה, הירקון בוטיק חיפה, מוריה בוטיק חיפה, מגדלי אומניה באשקלון, ופרויקטים של מסחר ומשרדים כמו SQUARE בקרית מוצקין, אונו סנטר באור יהודה, מגדל התחנה בעכו ופרויקט המחצבה בנשר.

מגורים
'גשם' בונה למעלה מ-30,000 יחידות דיור ברחבי הארץ במסגרת פרויקטי יזמות והתחדשות עירונית. יתרונה של החברה טמון במתן מעטפת מדויקת לכל פרויקט, תוך יישום טכנולוגיות מתקדמות, תכנון מדוקדק וביצוע יעיל ומוצלח. הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות, בטיחות ועמידה בלוחות זמנים הם הערכים המובילים את החברה ומהווים נר לרגליה.

משרדים
יחידת הנדל"ן המסחרי SQUARE היא אחת הגדולות והמובילות בישראל, מתמחה בייזום, רכישה, הקמה וניהול מבנים למטרות תעשייה, היי-טק, מסחר ומשרדים. מתחמי SQUARE מהווים לרוב רובעי מסחר עירוניים, ומשלבים מגורים, מסחר ומשרדים באופן המספק למשתמשי הקצה את כל צרכיהם, תוך דגש על חדשנות, כלכליות וקיימות.

מלונאות
מחלקת המלונאות של גשם התפתחה בשנים האחרונות והפכה לחלק בלתי נפרד ממטרות החברה. לצד בניית הארץ, גשם תומכת בקידום וחיזוק הקהילה, ובכך גם בתיירות הפנים בארץ, במיוחד ביישובי הפריפריה.

דירה בהנחה
חברת גשם היא אחת מחברות ייזום הנדל"ן המובילות בישראל, עם צבר פרויקטים גדול במסלולי דירה בהנחה. החברה בנתה אלפי יחידות דיור שאוכלסו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן. הניסיון הרב של החברה במסלולים אלו מעניק לה יתרון משמעותי בהבנת צורכי הלקוח וליוויו המיטבי לאורך כל התהליך.

הדמיות: האתר הרשמי

מיקום
פרטים
  • *9195
  • https://gl-re.co.il/
בתיאום מראש בלבד
שעות פעילות היום: בתיאום מראש בלבד
  • יום שני

    בתיאום מראש בלבד

  • יום שלישי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום רביעי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום חמישי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום שישי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום שבת

    סגור

  • יום ראשון

    בתיאום מראש בלבד

  • אוקטובר 24, 2024 7:18 am זמן מקומי

קטגוריות
כיתבו לעסק

  • תגובות סגורות.