Site logo
תיאור

עו"ד ברוך גדע הוא בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B), בוגר הקליניקה למשפט פלילי מטעם פרקליטות מחוז צפון, חבר בלשכת עורכי הדין וחבר הוועדה לעניינים פליליים הארצית של לשכת עורכי הדין.

את דרכו המקצועית החל עו"ד ברוך גדע במחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז חיפה, שם טיפל במגוון רחב של תיקים, כולל תיקים סבוכים ורגישים במיוחד.

בהמשך דרכו, עו"ד ברוך גדע עבד כשכיר במשרד עורכי דין פלילי מהמובילים בארץ.

הניסיון המקצועי שרכש, ההיכרות עם עולם המשפט הפלילי משני צדי המתרס והיכולת לצפות את דרכי הפעולה של היריב, מעניקים לו יתרון רב, אותו הוא מביא לכל תיק שמונח על שולחנו.

עו"ד ברוך גדע מאמין ביצירת שיח אישי ובגובה העיניים עם לקוחותיו, פועל ביצירתיות, ביסודיות ובמקצועיות בלתי מתפשרת בכל שלבי ההליך הפלילי: מייעוץ טרם חקירה משטרתית, דרך ייצוג בהליכי המעצר, שימוע לפני הגשת כתב אישום, ניהול התיק בבית המשפט בערכאה ראשונה וכן בערכאות הערעור - תוך גיבוש אסטרטגיה משפטית המותאמת לנסיבות האישיות של הלקוח ולנסיבות הקונקרטיות של התיק.

בנוסף, משרדו של עו"ד ברוך גדע ידוע באחוזי הצלחה גבוהים בטיפול בבקשות חנינה לנשיא המדינה, מחיקת רישומים פליליים וביטול רישומים משטרתיים של תיקי משטרה סגורים.

מלבד ייצוג חשודים ונאשמים, עו"ד ברוך גדע מלווה נפגעי עבירה ברגישות ובמקצועיות בלתי מתפשרת, בדגש על עבירות מין ועבירות אלימות.

עו"ד ברוך גדע מנהל את המשרד מתוך הבנה כי היתקלות עם מערכת אכיפת החוק אינה פשוטה עבור האזרח ובני משפחתו, במיוחד כשמדובר באזרח נורמטיבי שזוהי היתקלותו הראשונה עם גורמי האכיפה. לכן, עו"ד גדע מקפיד להטות אוזן קשבת ללקוחותיו, לתמוך ולהכווין לאורך כל תקופת הייצוג המשפטי ואף לאחריה, 24 שעות ביממה.

המשרד חרט על דגלו להעניק יחס אישי ובגובה העיניים לכל לקוח, תוך דגש על זמינות, שירות אדיב, מקצועיות בלתי מתפשרת, ייצוג ללא מורא וחשיבה משפטית מחוץ לקופסה.

תחומי התמחות:

- ייעוץ לפני חקירה
- מעצר ימים
- עבירת איומים
- גניבה ממעביד
- עבירת שוד
- צו למניעת הטרדה מאיימת
- קבלת דבר במרמה
- עבירות נשק
- מעצר עד תום ההליכים
- הסדר טיעון
- הסדר מותנה
- שימוע לפני הגשת כתב אישום
- עבירות אלימות
- כתב אישום
- עבירת זיוף
- תקיפת שוטרים
- עבירת התחזות
- החזקת סכין או אגרופן
- חבלה במזיד ברכב
- עבירות סמים
- נפגעי עבירה
- הגשת תלונה במשטרה

עורך דין פלילי מומלץ בחיפה או בקריות - איך בוחרים?
בשונה מתחומי משפט אחרים, ההליך הפלילי עוסק בדיני נפשות. הליך זה עשוי להשפיע לא רק על החשוד או הנאשם, אלא גם על בני משפחתו וקרוביו. בבואכם לבחור עורך דין פלילי, חשוב לשים דגש על ארבעה פרמטרים מרכזיים:

זמינות: ודאו שעורך הדין זמין עבורכם גם מעבר לשעות העבודה המקובלות. זמינות, יחד עם אוזן קשבת ויחסי אנוש מעולים, תורמים רבות לתמיכה נפשית ולניהול מוצלח של התיק.
מקצועיות: וודאו שעורך הדין מומחה במשפט הפלילי וזהו תחום עיסוקו העיקרי.
יושרה ואמינות: המשפט אינו מתמטיקה, ואף עורך דין לא יכול לחזות את התוצאה המשפטית במדויק. בחרו בעורך דין שמציג בפניכם את מצבכם המשפטי באופן כנה ולא מבטיח הבטחות שווא.
ניסיון: ודאו שעורך הדין בעל ניסיון בתיקים דומים לשלכם.

המלצות
בדקו האם עורך הדין מומלץ. בעידן הדיגיטלי, קל למצוא המלצות בגוגל, בפייסבוק וכדומה.

קרבה גיאוגרפית
ההליך הפלילי עשוי לדרוש מעורך הדין להגיע פיזית ללקוח, למשל, בעת מעצר. חשוב שעורך הדין יבקר את הלקוח בבית המעצר, במיוחד בתחילת ההליך הפלילי. לכן, אם התיק צפוי להתנהל בצפון, מומלץ לבחור בעורך דין פלילי בחיפה. אם בדרום, מוטב לבחור בעורך דין מהמקום.

מתי מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי?
מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי כבר משלב החקירה במשטרה, ולפני שמסרתם את גרסתכם, בין אם עברתם את העבירה המיוחסת לכם ובין אם לא. מעורבותו של עורך דין מומלץ בשלב זה יכולה להגדיל את הסיכויים לשחרור בתנאים או לביתכם על סמך הגרסה שנמסרה בעצת עורך הדין. הגעה לחקירה ללא עורך דין עלולה לגרום לנזקים שלא ניתן לרפא. כל גרסה שתימסר לאחר החקירה הראשונה עשויה להיחשב כבלתי אמינה.

תפקידו של עורך דין פלילי ונאמנותו ללקוח
תפקידו של עורך דין פלילי הוא להגן על זכויותיו של הלקוח, לנתח את חומר הראיות ולהוביל לתוצאה המיטבית. נאמנות, אמינות, יושרה וכנות הם חלק בלתי נפרד מתפקידו. עורך הדין צריך לאתר מחדלי חקירה, סתירות ופערים בעדויות, כדי לשכנע את בית המשפט שקיים ספק סביר באשמות המיוחסות ללקוח.

מי זקוק לעורך דין פלילי?
רבים טועים לחשוב שרק מי שמעורב בעולם הפלילי זקוק לשירותי עורך דין פלילי. למעשה, רוב הפונים הם אנשים נורמטיביים שזו הסתבכותם הראשונה עם המשטרה, לעיתים בשל עבירה קלה או תלונת שווא. חשודים, נאשמים, אסירים ונפגעי עבירה הם הקבוצות העיקריות הפונות לעורך דין פלילי. בנוסף, גם מי שהורשע בעבר ומעוניין להגיש בקשת חנינה או למחוק רישומים פליליים פונים לעורך דין פלילי.

מדוע חשוב לבחור בעורך דין פלילי מומחה?
אם קיבלתם כתב אישום בדואר, המשמעות היא שהחקירה הסתיימה והמדינה סבורה שישנן ראיות להרשעתכם. המדינה עשויה לעתור לעונש מאסר אם תימצאו אשמים. הגעה לדיון ללא עורך דין פלילי עלולה להסב נזקים משמעותיים ובלתי הפיכים. לכן, עם קבלת כתב האישום, מומלץ ליצור קשר עם עורך דין פלילי, לתאם פגישה, להסדיר את הייצוג ולתכנן את קו ההגנה.

מיקום
פרטים
  • 055-660-1981
  • https://krayot.com/business/category/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9b%d7%99-%d7%93%d7%99%d7%9f/
בתיאום מראש בלבד
שעות פעילות היום: בתיאום מראש בלבד
  • יום שני

    בתיאום מראש בלבד

  • יום שלישי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום רביעי

    לא

  • יום חמישי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום שישי

    בתיאום מראש בלבד

  • יום שבת

    לא

  • יום ראשון

    לא

  • אוקטובר 24, 2024 7:22 am זמן מקומי

כיתבו לעסק

  • תגובות סגורות.